неділю, 27 листопада 2011 р.

За інсуючі тарифи на тепло черкащани мають отримувати якісну послугу

Найголовнішим пріоритетом для нашого підприємства є комфорт городян, який напряму залежить від того, чи тепло у їхніх квартирах, чи є у них гаряча вода і на скільки вона гаряча.

Коли мене призначили керівником «Черкаситеплокомуненерго», я зрозумів: щоб городяни були задоволені нашою роботою, ми маємо контролювати якість послуги, яку ми їм надаємо. Ми повинні зробити усе, щоб за заплачені гроші люди отримали якісну послугу. Сьогодні на значній частині мереж нашого підприємства встановлені спеціальні пристрої. Вони через мобільний зв’язок передають інформацію про стан теплопостачання у кожному із будинків на наш сервер. Будь-якого моменту я, головний інженер підприємства, заступник з експлуатації та диспетчер можемо дізнатися, якої температури і під яким тиском теплоносій подається на той чи інший будинок, з якою температурою він повертається, а також скільки градусів має гаряча вода у помешканнях черкащан.

Якщо хоч один із показників відхилився від норми, ми одразу ж отримуємо про це сигнал. Коли ми не на роботі і не можемо через інтренет моніторити стан теплопостачання у місті, ми отримуємо смс-повідомлення, що на тому чи іншому пункті показники теплопостачання нижчі від норми. І повірте, ми встигнемо виправити неполадку швидше, ніж про неї дізнаються мешканці будинку

Також найближчим часом ми хочемо започаткувати традицію і щомісяця відзначати будинки, мешканці яких найкраще оплачують наші послуги. Ми відзначатимемо їх подарунками. Водночас ми плануємо застосовувати санкції до боржників.

Не завжди ми винні в тому, що у квартирах деяких городян холодно. Але усі черкащани є нашими клієнтами, тому нам важливо допомогти їм відновити якісне теплопостачання. Наступним нововведенням нашого підприємства буде налаштування зв’язку із черкащанами. Коли вони звертатимуться на номер нашої диспетчерської зі скаргою на холод у своїй квартирі, ми у першу чергу з’ясуємо причини цих незручностей. Якщо в них винне наше підприємство, то ми усунемо неполадку, коли причина в іншому — порадимо, куди слід звернутися черкащанину і що зробити, щоб у його помешканні знову стало тепло. За потреби, ми співпрацюватимемо із СУБами чи іншими підприємствами, від яких залежить якість нашої послуги.

Усі звернення черкащан будуть розглянуті і ми передзвонимо кожному, щоб прозвітуватися, що конкретно ми зробили, аби стало комфортніше і тепліше.

Я вибірково телефонуватиму людям, які зверталися до нас щоб проконтролювати своїх підлеглих і поцікавитися чи задоволені городяни нашою роботою. На жаль, ми не можемо впливати на тариф, бо його затверджу уряд. Але ми повинні зробити усе, щоб за заплачені гроші люди отримали якісну послугу.

1 коментар:

Kjerstin Lis сказав...

ВСІ ПРОЧИТАЛИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ В ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звали Керстін Лес, я шукав позику, щоб погасити свої борги. дайте мені позику в 450 000,00 Р. Сьогодні я виступаю як найщасливіша людина у світі, і я сказав собі, що будь-який кредитор, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я скажу це ім'я всім людям у світі, і я дуже радий сказати що моя сім'я повернулася назавжди, тому що мені потрібна була позика, щоб розпочати своє життя, тому що я одинока мати з трьома дітьми, і весь світ, здавалося, звисав до мене, хоча я не мав на увазі, що БОГ послав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боявся позикодавця, містере Бенджамін, він був БОГОМ, якого Спаситель послав рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його його Її сім'ї - у цілій партії, від якої він не відмовився, і я б порадив кожному, хто дійсно потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брайлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміння і добросердечне позикодавець. коли-небудь зустрічав з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи його доброту до мене, але я відчуваю, що мені потрібно поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною компанією-позикодавцем електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp 1-989 - 394-3740. .