четвер, 15 грудня 2011 р.

Тепло і гаряча вода у клієнта — це головне наше завдання

Наше підприємство не є прямим постачальником тепла на Митницю. Мешканці цього мікрорайону клієнти «Черкаської ТЕЦ». Але ми також відповідаємо за теплопостачання до їх домівок. Наше підприємство здійснює транспортування теплоносія та обслуговування елеваторних вузлів у будинках цього мікрорайону.

Регулярно отримуючи скарги від жителів Митниці, ми утворили комісію і досліджували, яка реальна ситуація із теплопостачанням у людей. У результаті цієї роботи ми виявили ряд проблем, які оперативно вирішили спільно із Черкаською ТЕЦ та службою утримання будинків. Я переконаний, такий підхід до роботи має бути основним у діяльності комунальних підприємств. Споживачеві все одно з ким у нього укладений договір, хто і як транспортує тепло. Для нього головне, щоб у оселі було тепло. І наше завдання скоординувати роботу наших спеціалістів, СУБу та ТЕЦ, таким чином, щоб у людей було тепло.

Тепло і гаряча вода у клієнта — це головне наше завдання. Але дуже важливо, щоб і мешканці розуміли наші потреби. Ключове питання — вчасні розрахунки за тепло. Ми купуємо дуже дорогий газ. Стосунки з Нафтогазом суворі: не заплатив — немає газу, немає газу — немає тепла.

Основний пріоритет розвитку підприємства — це енергозбереження. Зараз ми завершуємо реалізацію спільного проекту з Європейським банком реконструкції та розвитку. На днях був проведений тендер. Ми визначили переможця, що постачатиме обладнання для заміни тепломереж.

На наступний рік у нас величезні плани. Ми маємо зробити усе, аби більше тепла доставляти кінцевому споживачеві, а не губити його під час транспортування у мережах. Це дозволить зменшити навантаження на тариф. Коли ми споживатимемо менше енергоресурсу, ріст тарифу буде повільнішим і це відчують наші споживачі.

Немає коментарів: