понеділок, 19 березня 2012 р.

Для мене честь бути другою людиною у місті, яка заважає жити соціалістам та комуністам

Я був здивованим тим, що другим пунктом у своїх вимогах до міського голови афганці та комуністи із соціалістами, які мітингували у Черкасах 15 березня, поставили моє звільнення. Я займаюся теплопостачанням Черкас, мене не було на сесії, де трапилося непорозуміння між афганцями та мером, я нікого ні в чому не звинувачував і не ображав. Але 23 лютого не святкую, і це моя принципова позиція.

Мені було не приємно те, що ліві сили нашого міста вимагають мого звільнення. Але, зізнаюся, водночас це і потішило мене, бо я давно є їхнім ідеологічним ворогом. Наша «любов» один до одного почалася давно, на початку 90-х.

Усі звинувачення, які були мені виставлені — безпідставні. Мітингувальники заявляли, що я разом зі своєю командою прийшов на комунальне підприємство «Черкаситепокомуненерго», аби його приватизувати. Це суцільна маячня, бо питання приватизації комунальних підприємств не входить у компетенцію ні їхніх керівників, ні міського голови. Це виключно повноваження міської ради.

Я не прагну, щоб усі були моїми прихильниками. Це не можливо як і для будь-якої іншої людини, посадовця чи чиновника. Моє завдання, щоб городяни вчасно і якісно отримували послуги теплопостачання та гарячого водопостачання.

Немає коментарів: